Dött

Jag har varit KASS på att blogga, jag vet. Men jag har haft noll lust, skitmycket i skolan och inte så vidare mycket att skriva om. Mitt liv består av plugg och jobb, och däremellan lite kompisar, familj och killar. Inte så himla spännande alltid.

Uppdatering:
Plugg. Jag skriver min c-uppsats för tillfället, det är spännande men svårt. Första draften ska vara inne om en vecka, jag ligger lite efter, men jag jobbar ju bäst under press, så jag är inte orolig

Jobb. Avslutningar för fullt, hit och dit, kors och tvärs. Därefter intensivsimskola i Torvalla så mitt huvud är fullt av datum. Ha koll på alla datum samtidigt som jag undervisar. Är inte så mycket i huddinge för tillfället, Torvalla tar mer tid. Skönt att vara i Torvalla mer, där är jag hemma.

Kompisar. Jag har världens bästa. Punkt slut.

Familj. Jag har världens bästa. Punkt slut.

Killar. Oj, här händer det som vanligt grejer, men vill inte skriva för mycket i bloggen. Det jag kan säga är att man inte alltid ska ge upp en kille så lätt, man kan hitta tillbaka efter några år. Dejt om en och en halv vecka, tills dess sömnbrist och mycket mobilanvändande. Längtar!

Bantning. Här är det lite ovisst. Sist jag skrev hade jag gått på 2 kg, och sen dess har jag inte vägt mig. Hon var sjuk förra veckan, men jag ska väga mig på Torsdag. Jag bör ha gått ner, annat vore konstigt.  Det ser mörkt ut att nå mitt mål på 132.9 den 1 juni, det är väldigt mycket på kort tid. Vet inte hur jag ska göra riktigt. Hm..


Nu fortsätter pluggandet!

Puss och Kram alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0