Invägning efter julen.

Jag var aldrig nervös över att väga in mig på viktväktarna idag, för jag var helt säker på att jag hade gått upp massvis, och det var OK. Jag räknade kallt med att jag hade gått upp 5 kg, för när jag va hos mamma i mellandagarna och vägde mig stod det runt 146 kg på mammas våg och jag har inte direkt skärpt mig efter det. Därför blev jag mest glad att det bara stod 145,3, dvs plus 3,4 kg över jul, födelsedag och nyår. Jag är helnöjd.

I och med en uppgång på 3,4 kg så har jag 3,6 kg att gå ner till nästa vecka. Då hamnar jag på min lägstanotering sen jag började på viktväktarna, och jag tror verkligen att det kan gå. Jag ska vara STENHÅRD och det kommer gå asbra.

Den 14 januari får jag förlänga mitt mobilabbonemang vilket innebär ny mobiltelefon. Jag är trött på den jag har nu så jag har längtat. Nu har jag bestämt mig för att jag inte får förlänga abbonemanget förrän jag har gått ner dom där 3,6 kg så jag är sporrad till tusen.

Idag är min omstart med viktväktarna och det firas med ny frisyr.
Vad tycker ni?


Mamma slingade håret för några dagar sen, och sen använde jag presentkortet jag fick av Mormor och Morfar i julklapp när jag gick till Satch i haninge Centrum och sa att han fick göra vad han ville (efter att jag sagt OK=)
Här är resultatet.
JAG ÄR SUPERNÖJD!!!! Det är en perfekt början på hela förvandlingen av mitt liv. Nu ska det bli ordning på chabraket (hur det nu kan tänkas stavas)

Jag har mycket i skolan nu, mycket med jobbet, förvirrande på killfronten, tomt på bankkontot, funderingar kring USAresa i sommar, och mycket mycket mer.

Dock kommer jag prioritera min viktnedgång mer än tidigare, den måste bli av nu helt enkelt.

Ha det bra alla glada!


kramkra

Kommentarer
Postat av: moa

fiiint!

och heja heja! imorgon kommer vi på middag! jag skulle inte heller må så dåligt av att äta lite nyttigt ibland. :)

2010-01-07 @ 22:19:40
Postat av: Nettan

vilken tur att det inte va mer. Jag håller också på med att försöka gå ner i vikt, -0,4 har jag lyckats gå ner.

2010-01-08 @ 09:44:56
Postat av: astrid

jättefint, alltid kul med ny frisyr! (säger hon som haft samma i 700 år... )

2010-01-08 @ 12:31:12
Postat av: ylva

Du är jättefin i nya frisyren!

2010-01-08 @ 13:51:46
Postat av: Mormor

Kolla in, vilken förändring!!!!!! Jättesnyggt.

Allt blir så mycket lättare nu. Ny frisyr,vi går mot ljusare tider, m.m

Kram Mormor

2010-01-08 @ 16:33:48
Postat av: Linda

Jätte snyggt..lycka till med allt och kämpa på!!

2010-01-10 @ 21:27:39
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0