Till jobbet

Idag var jag lite sent unte på morgonen, jag sov ganska dåligt (konstiga drömmar) och sen va jag ganska seg på morgonen så det tog ett bra tag innan jag kom igång. Jag insåg på en gång att jag inte skulle hinna me min vanliga buss som går 07,20 utan sattsade på nästa buss som går 07,32. Även den blev det tight till så jag behövde springa hela vägen från mig till bussen. Vad kan det vara 100-200 m?, jag svettades som en gris och var anfådd i princip hela vägen till gullmarsplan. Snacka om dålig kondis.
En annan anmärkningsvärd sak var att det tog mig 33 minuter från det att jag låste dörren tills jag gick in på mitt rum här på Folksam. Är inte det smidigt?

Nu ska jag jobba järnet idag och imorron, i helgen ska jag på grillfest och så får jag lite killbesök, whoho!

Ha det bra!

kramrkam

Kommentarer
Postat av: Stella

Joo, fortsätt blogga, vill ju veta hur det går för dig!

0.7 kan kännas omöjligt, men med rätt motivation ska du klara det galant! 2kg per vecka har jag hört ska vara max för att det ska vara hälsosamt.

Heja heja heja dig från Prag!

Kul att du hade det bra i USA, hade jag med, även om vi befann oss på olika delar i det stora landet..

Kram!

2010-07-29 @ 21:32:59
Postat av: Anso

åh härligt att det börjar gå i rätt riktning igen :) det där med dålig kondis får du ta och börjaa träna upp när du börjar på gymmet, trots att det är jobbigt att träna upp det så kommer det gå bättre och bättre för varje gång ska du se!! börja bara ett par minuter lätt löpning på bandet och sen trappar du upp efter ett tag kommer gå super!

fortsätt bloggandet, gillar att se hur det går för dig. keep up the good work!!

2010-08-07 @ 07:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0