USA 11-21 juni 2010

Just nu sitter jag vid gate 12 på arlanda och väntar på att mitt plan till Amsterdam ska gå. Jag var näst först med att checka in och jag har redan suttit här vid gaten i en halvtimme. Ibland är det väldigt irriterande att vara ute i god tid, för jag hadre egentligen kunnat sova en timme till i morse. Nu får jag sitta här vid gaten och gäspa innan jag kan försöka sova lite på planet. I amsterdam har jag en mellanlandning på två timmar innan jag flyger vidare till USA. Jag ska först på bröllop i Minnesota, min värdsyster ´Patricia gifter sig imorgon, och sen på onsdag flyger jag vidare itll Texas och au pair familjen för lite shopping, sol och bad i deras pool.
Det ska bli jätteroligt att få träffa alla igen efter alla dessa år, och jag har nu äntligen tid och råd. Så mycket som jag sliter under terminersna så förtjänar jag en veckas ledigt=) sen blir det jobb resten av sommaren.
De första dagarna kommer bli extremt hektiska och jag fasar redan nu över sömnbristen jag kommer ha. 2 timmars sömn i natt, kommer inte gå och lägga mig förrän sent idag AMERIKANSK tid, alltså ännu senare svensk tid.Upp tidigt imorn och  sen hålla igång hela dagen på bröllopet, tack gode gud att jag iallafall har bekväma skor.

Nu tror jag Moa är på ingång, skönt med lite sällskap på förstasträckan iallafall. Hur otroligt är det inte att hon ska åka EXAKT samma flyg som mig? kul är det iallafall=)

Ha det bra allihopa, vet inte hur stor tillgång jag kommer ha till internet, men datorn är med så jag kanske slänger in nåt inlägg då och då.

Vi hörs!!

kramkram

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad är detta? Har du bosatt dig i USA?

Jag saknar Dig

Kram Mormor

2010-07-16 @ 19:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0