går dåligt

fan va det går dåligt med mat och motion just nu.

Jag är så förbannad på mig själv att jag köpte den där chipspåsen i lördags. Varför kan jag bara inte låta bli? Jag orkar bara inte. Det finns inga ursäkter, jag är bara kass på att äta rätt, jag är urusel på att motionera och jag småäter konstant.

Det går inte bra just nu. Jag går hemma hela dagarna egftersom jag skriver uppsatsen och pluggar då hemifrån. Kylskåpet står så bra till och frestar mig, och kafeterian i Torvalla är lockande.

Hoppas sommaren blir bättre, kommer ha mer rutiner i det dagliga livet, och inte lika många slappdagar hemma.

usch.
Det går inte bra nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom igen erika! vill man, kan man!! kom igen tjejen!!

2010-07-14 @ 17:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0