Halloj!

Varje dag har jag ca 20 läsare, vissa dagar färre, vissa dagar mer, men runt 20 ligger det på en normal dag. Jag är jätteglad, verkligen, det är superkul att ni är nyfikna på hur det går för mig, framför allt eftersom jag uppdaterar så himla sällan. Det skulle vara roligare att blogga om jag fick någon respons från er läsare. Det känns meningslöst att skriva annars. Vilka är ni????
Det jag inte förstår är hur jag kan ha så många läsare med så usel uppdatering som jag har.

Just nu ligger min c-uppsats i pappas mail och väntar på lite korrläsning, sen är det dags att skicka in det slutgiltiga resultatet på måndag. Måndagen därefter, den 7 maj, är det opponering, och sen är jag KLAAAAAAR!!!
Dock känns det som om jag är ledig redan nu=)

Det är fortfarande lite simskola här och där, och jag har massa saker att göra som jag har skjutit på i flera veckor eftersom uppsatsen har tagit mycket energi.

Tycker ni jag ska lägga upp uppsatsen här på bloggen? Är det något ni är intresserade av?

I fredags var jag på vägning och efter en helg på bosön och tentaplugg och mitt nuvarande omotiverade tillstånd så är jag jävligt nöjd med att den visade 142 kg.

Idag på jobbet fick jag jättefint beröm av fystränaren för juniorelit. Han tyckte det var jättebra att vi hade börjat med att prata om att simmare ska vara långa. Äh, det går inte att förklara, men simmare ska vara långa helt enkelt, glida, sträcka streamline, hela kittet helt enkelt.

Det var meningen att jag skulle på dejt idag, men tyvärr blev den inställd, för han blev sjuk. Istället har jag smsat med officern hela dagen. Jag hade inte hört från honom på 2-3 veckor, och sen kommer det ett sms "hej, hur är det" från klarblå himel. Han är hopplös den där killen. Vad vill han? Jag vill ha honom, men han är så himla velig. Suck.... killar... aja, vi får se vad det blir.

Nu ska jag titta på vad jag har insett är min favoritfilm, Forest Gump.

Ha det ra trogna läsare!

kramkram

Kommentarer
Postat av: Sosso

Jaa snälla lägg upp uppsatsen, skulle vara jätte roligt att läsa! vill veta hur alla använder smileys ;)

kRAM

2010-05-30 @ 07:28:52
URL: http://soosso.blogg.se/
Postat av: Maria Fränne

Det vore jätteskoj att läsa uppsatsen! Lycka till!

2010-05-30 @ 13:23:39
Postat av: Pappa

Nu har du fått korrekturet på mail. Lycka till!

2010-05-30 @ 13:25:16
Postat av: Anso

du vet att jag följer dig, blir ju att jag kastar in någon kommentar då och då :)

2010-05-30 @ 15:53:32
URL: http://goaannsofie.blogspot.com
Postat av: Nettan

Du vet att jag följer dig vart du än går gumman.

2010-05-30 @ 20:17:24
URL: http://soosso.blogg.se/
Postat av: Bettan.

Hejsan gumman! Va duktig du är som kämpar med vikten, själv har jag levt i frossanasdal o de syns på vågen. Nu får jag kraft att kämpa själv av dig. kram på dig!!!!!!!

2010-05-31 @ 07:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0