HLR-instruktör

Idag har jag spenderat 9 timmar i Torvalla. Först HLRinstruktörutbildning och sen ett kort jobbpass inne i lilla bassängen.

HLRutbildningen va jätteintressant. Jag kunde det mesta sen innan, vet inte hur många HLR-kurser jag har gått, men den pedagogiska biten fångar alltid mitt intresse. Numera är jag utbildad HLR-instruktör, och jag kan hålla HLR-utbildningar var och när som helst. Så hojta om ni behöver mig!


Efter det va det pass i mellanbassängen. Mitt mål för hösten är att bli lika bekväm i mellan som i stora. I stora är jag helt säker på mig själv, jag är expert på det jag gör, och jag är toksäker i mitt sätt. I mellanbassängen är jag inte lika säker och vågar inte ta för mig, men jag har inte samma säkerhet som i stora. Till hösten ska det bli ändring på det!


Jag är extremt dejtingsugen. Ni har inte någon lång och stilig kille på lager som ni kan tipsa om?

Nu ska jag njuta av det sista av helgen!

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0