Under 140 kg!

I torsdags visade vågen på 139,8. Jag är UNDER 140! Jag är så jävla glad rent ut sagt. För mig är det här en stor målstolpe. UNDER 140. Gud va glad jag blev.

Jag har den senaste tiden jobbat med min c-uppsats som en galning. Jag har samlat information, jag har skickat ut och fått in undersökningar, jag har skrivit en herrans massa text och natten till torsdags skickade jag äntligen in första utkastet. Så skönt att äntligen ha första biten inne. Jag har fortfarande massor kvar att skriva men det är skönt attt jag är igång på riktigt.

I helge har jag haft killbesök, tyvärr funkade det inte mellan oss, och nu ska jag ta hand om lägenheten lite.

På måndag blir det en trevlig dejt och sen fortsätter kämpandet med c-uppsatsen.

Ha det så bra alla glada!
kramkram

Kommentarer
Postat av: nettan

Grattis till viktnedgången än så länge. Kämpa på.

2010-05-03 @ 18:51:28
Postat av: anso

åhh vad glad jag blir för din skull! så kul att följa din viktminskning :) fortsätt i den takten!!! kram

2010-05-04 @ 14:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0