vägning 11 maj

Då det är kristi himelsfärd på torsdag och viktväktarna har stängt så gick jag och mamma och vägde oss idag istället. Jag ska ha mens nästa vecka, och då vet jag att det är omöjligt för mig att gå ner, och vågen visade på 0.4 plus. Acceptera och gå vidare.

Innan vägningen så var jag på skolan och hade ett riktigt bra möte med min handledare. Jag tyckte at mitt första utkast till uppsatsen va sådär, men hon tyckte det va en bra första utkast. Jag fick bra feedback på hur jag ska gå vidare nu och på torsdag börjar jag med andra utkastet. Smileysar är bra intressant.

Efter vägningen bjöd jag mamma på lunch och sen gick vi till Åhlens för att handla presenter till USA. Jag köpte 10 stycken orrefors "snöbollar", en var till alla vuxna i Minnesota, och till Patricia som gifter sig den 12 juni så köpte jag två ljuslyktor och en chokladask med "det kunglinga bröllopet". Jag är jättenöjd.
I en souvenirbutik köpte jag sen två ursöta förkläden, ett var till William och Lauren, med en dalahäst på. De var verkligen så fina. Jag köpte även en kepts till William.

Nu har jag barnen i Minnesota och föräldrarna i Texas kvar. Till flickorna, Willow 4 år och CedarLynn 2 år ska jag köpa varsin pippidocka och en pippibok på engelska. Till pojkarna, Benjamin 3 år och Bryson 1 år ska jag köpa någon Brioleksak.

Jag måste fortfarande komma på vad jag ska köpa till Bill och Vicki i Texas. Dom har redan en bok om sverige och två snöbollar. Några förslag?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack Gummeluttan för en trevlig lunchdejt. Fast det vill du nog inte kalla det för när du träffade mig :) I vilket fall som helst hade jag det trevligt och lunchen var också god, du vet vad jag menar. ;)



Ser du.... jag läser din blogg. :D



Kramkram och :-*

(räcker det med smilisar nu) :-)))))))))))))))))



JÄD

Mamsen

2010-05-12 @ 12:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0