vägning 20 maj

sommaren är här!
Fy fasen va härligt, jag har legat ute och solat flera dagar nu!! så jävla underbart.

andra utkastet för C-uppsatsen är inskickat och jag njuter av några lediga dagar innan utbildningen nu i helgen. På månadg blir det till att jobba på sista biten av uppsatsen. Det ska bli spännande att se hur det kommer bli.
Vill ni att jag lägger upp det när det är klart?

Idag är det torsdag och det innebär vägning. Jag va HELT bombsäker på att ha gått upp minst 1 kg, och va därför väldigt glad över att ha gått ner 0,1 kg. Nu har jag mer motivation och ska nog kunna klämma in några till kg innan USAresan.

Idag va jag på ett katastrofdejt. Den sämsta någonsin troligtvis. Vi satt i en park och ibland var det tyst i flera minuter. Jag skrattar bara åt försöket=)

Dock finns det lite annat juicy skvaller som jag lämnar utanför bloggen.

Ha det bra alla glada

//erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0