Vägning 5 oktober

Gud va konstigt det kändes att skriva oktober, vart tog september vägen?

Vågen visade idag på 145,7 kg, alltså 0,7 kg plus. En del skiter i mina ursäkter, men jag är inte missnöjd. Jag har börjat träna och som resutlat äter jag mer mat i början, det lägger sig snart men jag får acceptera det.
Sen ska jag ha mens i helgen och jag har ALDRIG någonsin lyckats gått ner vägningen innan, så vad ska man göra?

I måndags fick jag tillbaka reslutatet på duggan från förra veckan. Godkänt, men en fjuttig poäng från VG. Idag fick jag även mail från min examinator angående c-uppsatsen, och jag har bara några få saker att fixa innan jag är klar.

Är hemma nu och har 1000 saker att göra innan träningen ikväll, så det är bara sätta igång.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hörde att du gjorde bra ifrån dig på träningen igår, och att du kommer idag också. Bra, kämpa på!



Hälsninar pappa

2010-10-08 @ 11:17:53
Postat av: Karl F

Tjatja!

Hittade din blogg mest av en slump när jag surfa runt lite.

Tycker du är sjukt söt även om du råkar ha några extra kilon :)

Har du möjligtvis msn?

Kram

2010-10-09 @ 20:54:31
Postat av: Karl F

huh? tog du bort mitt inlägg? :O

jaja, skitsamma.

du har min mail iaf.

kram

2010-10-09 @ 21:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0