Uppåt en massa

Det har gått pissdåligt den sista tiden. Ligger för närvarande på 144,6 kg. Inte bra alls. Finns inget att skylla på, jag är lat, jag är kass på att äta mat, jag är omotiverad och trött på att försöka försöka.
Vad ska man göra?

Försöka igen såklart.

Imorgon ska jag träna på friskis för första gången på sisådär 1000 år.
Jag är tokpank, har inte många ören till mitt namn, så chips är nånting jag helt enkelt inte har råd med.
Mat har jag däremot bunkrat upp med, och som tur är handlar det ju inte supermycket för mig om att äta supernyttigt, utan mer om att faktiskt äta mat nu till en början. Tyvärr är det ju så att nyttig mast är dyr mat, vart är logiken i det??
Jag har hittat en balans i jobb och skola och det är en förutsättning till att jag ska orka komma igång igen.

Mitt liv hänger på det här, hur kan jag inte ta det på allvar???


Kommentarer
Postat av: Helena

Yey, hejja! kanske ses vi på friskis, jag ska också dit, på spinning. vi rockar!

2010-09-28 @ 16:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0